Software CTI (telefonia) per call centers — Programa informàtic CTI

OriGn, un veritable software de gestió de trucades

Un veritable software de gestió de trucades

Integració nativa amb la majoria de centraletes del mercat

OriGn funciona de forma nativa contra els principals protocols de telefonia:

  • SIP: Avaya, Panasonic, Alcatel, Ericson, Selta, Siemens, Nortel, Samsung...
  • Asterisk AMI: Elastix, Trixbox...
  • Centraletes virtuals.
Logotips dels principals fabricants de centraletes.

Servidor de trucada predictiva

L'exclusiu Servidor de Trucada Predictiva d'OriGn opera sobre qualsevol dels protocols i fabricants esmentats en l'apartat anterior.

Vegi el seu funcionament en el següent vídeo.

Quatre modes d'emissió de trucades

OriGn és capaç de funcionar en quatre modes diferents de trucada, i no de forma única per a tot el call center, sinó per campanya o procés.

És a dir, vostè podrà decidir quin mode de funcionament li interessa més per cada campanya o procés segons siguin les seves característiques.

Els quatre modes són els següents:

  • Trucada assistida amb previsualització de les dades del contacte (preview).
  • Trucada progresiva.
  • Trucada progresiva múltiple.
  • Trucada predictiva.

Recepció de trucades

Per mitjà de la integració nativa i transparent (per a vostè, es tractarà d'una part més d'OriGn) amb middleware d'enrutament altament especialitzat com cHar, vostè podrà :

  • Definir l'enrutament de les trucades entrants i també la política de les cues de trucades.
  • Monitoritzar les cues de trucades, la qual cosa, usat conjuntament amb el Monitor L!ve, li permetrà prendre decisions de forma immediata.
  • Obtenir informes de les trucades ateses, les trucades perdudes a la bústia de benvinguda, les trucades perdudes a la cua, les no ateses, etc.
  • Obtenir informes detallats de l'activitat de cada agent: quan va fer login o logout, quan va estar en un o altre estat, temps totalitzats en cada estat, etc.

Així mateix, OriGn s'encarregarà de fer el login i logout dels agents. Ells només hauran de fer clic en un botó del programa.

Addicionalment, OriGn —el software CTI i CRM per call centers, telemarketing, televenda...— identifica tant el telèfon de capçalera pel que està trucant el contacte, pel que sap de quina campanya o departament es tracta, com el telèfon des d'on truca, pel que li mostra a l'agent de forma instantània les dades del contacte, així com el formulari d'introducció adequat.

L'agent no ha de realitzar cap cerca de cap tipus, sinó que només s'ha de centrar en atendre amb eficiència el seu interlocutor.

Integració amb Asterisk

Especialment rellevant és el fet que OriGn s'integri a la perfecció amb Asterisk, el software de centraleta de codi obert (open source) més popular i estès.

Softphone SIP

Si la seva centraleta funciona sobre VoIP, vostè podrà beneficiar-se de totes les prestacions del softphone SIP d'OriGn.

Gravació de trucades

La utilització del softphone SIP que incorpora OriGn permet l'enregistrament de les trucades realitzades pels agents. Aquest enregistrament és totalment configurable:

  • Format del fitxer d'àudio.
  • Etiquetes d'aquest fitxer.
  • Gravació completa o gravació sota demanda.
  • Localització física de les gravacions generades, etc.

Tots aquests enregistraments són recuperables a partir de l'històric de contactes de cada client, buscant per data, etc.

Mireu el següent vídeo per conèixer en detall les funcionalitats de gravació de trucades del nostre software.

Reconeixement de tons DTMF

Si la seva centraleta utilitza el protocol SIP, OriGn és capaç de reconèixer els tons DTMF per trucades entrants, la qual cosa, en coordinació amb missatges de veu, permet, per exemple:

  • Captura de dades de comptadors de subministrament.
  • Redirecció de trucades entrants per idioma.
  • Redirecció de trucades entrants per departament.
  • Etc.