
Titulars
"OriGn i el suport de Grupo 77 representaran un important avantatge competitiu per al seu call center".
"OriGn és el programari professional per contact centers que fan servir els bons professionals com vostè".
"Un gran professional com vostè es mereix la millor ajuda, que és la que li proporcionaran OriGn i Grupo 77".
"Si Grupo 77 porta 45 anys desenvolupant software, per alguna cosa serà".
"OriGn és el software professional per a call centers que el seu necessita per funcionar millor en tots els aspectes".
"El seu call center necessita OriGn per augmentar la productivitat per una petita inversió".
"Sempre és un bon moment per millorar. Millori ja el rendiment del seu call center i la qualitat de les seves gestions amb OriGn".
"Grupo 77 porta 45 anys al servei d'empreses de tot Espanya i Hispanoamèrica. OriGn és el fruit de tota aquesta experiència".
"Un triomfador com vostè sap valorar la gran importància de la professionalitat que OriGn aportarà al seu contact center".
"Vostè és un bon professional que sap que cal millorar contínuament per seguir triomfant. Contractar OriGn per gestionar millor i amb un menor esforç el seu contact center és el següent pas que ha de donar".
"OriGn marcarà l'inici d'una nova etapa en el seu call center, una etapa d'èxit de la qual OriGn serà l'origen".
"Una bona decisió és confiar en un producte desenvolupat per una empresa amb 45 anys d'experiència i milers d'usuaris a Espanya i Hispanoamèrica. Una bona decisió és confiar en OriGn".
"L'èxit no és un estat d'ànim, és una realitat a la qual OriGn i el suport de Grupo 77 ajudaran a arribar al seu call center".
"Si vostè vol que el seu call center funcioni per fi de manera professional, i sense una transició traumàtica, el que necessita és OriGn i el suport de Grupo 77".
"OriGn és el programa informàtic especialitzat en la resolució integral de tots els aspectes de qualsevol contact center, de telemàrqueting o d'una altra activitat".
"Integri OriGn en el seu contact center i tingui més èxit".
"Un contact center gestionat amb OriGn és un contact center productiu i eficaç".
"Que el seu call center passi a funcionar amb OriGn és un pas de gegant en la bona direcció".
"Complir objectius és una cosa que se li dóna tan bé a OriGn com se li donarà a vostè quan faci servir OriGn".
"OriGn és el software professional pel seu call center que mai se li quedarà curt".
"OriGn és el programa informàtic totalment especialitzat en la gestió del call center i té el suport de Grupo 77, empresa que li proporcionarà un servei completament personalitzat".
"Deixi de somiar amb treballar millor, contracti OriGn pel seu call center, treballi millor, guanyi més i dormi més tranquil".
"El seu contact center està molt a prop de funcionar millor i ser més productiu. Només necessita incorporar OriGn".
"OriGn representarà el principi d'una nova etapa del seu call center. Una etapa de major rendiment i rendibilitat. Una etapa d'èxit".
"El que el seu contact center necessita és OriGn".
"OriGn és el software professional que resol completament les necessitats d'un sector tan complex com el telemarketing, així com les de qualsevol activitat duta a terme des d'un contact center".
"Flexible, de ràpida integració i molt efectiu. Així és OriGn, el software pel seu contact center".
"Per contact centers de telemarketing, televenda, concertació, atenció al client... Sigui quina sigui la seva activitat, OriGn la agilitza i augmenta la seva productivitat".
"El seu contact center necessita a OriGn. Estem segurs d'això".
"Trucar, gestionar, tornar a trucar, argumentar, vendre, resoldre, reprogramar, arxivar, consultar... Totes les operacions que els seus agents fan amb els seus contactes, OriGn les agilitza i automatitza, accelerant-les i evitant errors".
"OriGn és el software per call centers pràctic i efectiu que està ajudant a treballar millor i guanyar més diners a multitud d'empreses espanyoles i hispanoamericanes".
"Un gran professional com vostè ha d'estar envoltat dels millors ajudants i assistit per les millors eines. Vostè ha d'incorporar a OriGn i Grupo 77 al seu cercle de confiança".
"La lògica mai falla, i res més lògic que saber que OriGn s'adaptarà a la perfecció al seu centre d'atenció telefònica, perquè ha estat desenvolupat per Grupo 77, que porta 45 anys al servei d'empreses de tot Espanya i Hispanoamèrica".
"OriGn no només s'adapta al funcionament del seu call center i a les necessitats de gestió dels seus contactes, sinó que també accelera els seus processos i augmenta la seva productivitat i els seus resultats".
"Vostè necessita gestionar els seus contactes millor i amb una menor inversió de temps per cada un, per així vendre o produir més. Vostè necessita OriGn i l'ajuda de Grupo 77".
"El camí més curt entre dos punts és la línia recta. El camí més curt entre la incertesa present i la futura rendibilitat del seu call center és OriGn. Altres camins poden semblar més suportables (barats), però és possible que no siguin ni camins".
"Un triomfador com vostè es caracteritza per prendre decisions de sentit comú; i de sentit comú és que la professionalitat i especialització d'OriGn és el que el seu call center necessita per cobrir les exigències d'una activitat tan professional com la seva".
"El seu call center és un mecanisme de precisió que necessita que tots els seus components siguin igualment adequats i fiables. OriGn és el programari perfecte per convertir-se en la seva columna vertebral i el seu sistema nerviós".
"Quan una decisió estratègica està clara, cal invertir-hi tots els recursos necessaris. OriGn és la decisió estratègica que el seu negoci necessita ara mateix. Està molt clar".
"Vostè és un expert en el tracte amb el públic i per això sabrà apreciar que OriGn és el programari adequat per maximitzar el rendiment del seu call center, i Grupo 77 l'empresa ideal per ajudar-lo a fer-ho".
"Els bons professionals del màrqueting, les vendes i el servei al client, com vostè, saben perfectament que la qualitat i l'òptim rendiment que s'obtenen amb OriGn no es poden igualar amb altres eines més simples i no tan professionals".
"OriGn li permetrà tenir cura de cada contacte com si fos or, perquè ho és, però dedicant-li el mínim temps possible, perquè el seu temps també ho és".
"El telemàrqueting i la gestió telefònica són activitats que reporten grans beneficis a les empreses, però només si es realitzen amb la professionalitat, el rendiment i el control que OriGn permet".
"Un call center modern i amb futur necessita la flexibilitat i rapidesa de resposta que li proporcionarà OriGn i la professionalitat de Grupo 77".
"Com a tot bon professional, a vostè li agrada estar envoltat de bons professionals. Per això, la millor alternativa pel seu call center, de telemarketing o qualsevol altra activitat, és integrar OriGn i tenir el suport dels tècnics de Grupo 77".
"OriGn cobreix tots els aspectes que permetran incrementar la productivitat i qualitat del seu call center, des de la marcació automàtica o predictiva, fins a la completa gestió dels contactes i les accions realitzades amb ells".
"Un call center professional, per millorar els seus resultats, necessita una eina professional i un servei de suport professional. Un call center professional necessita OriGn i comptar amb el servei de Grupo 77".
"OriGn és un gran producte fabricat per excel·lents tècnics i totalment especialitzat en la gestió de call centers. És just el que vostè necessita. Si no ho veu així, és que ens hem explicat malament".
"Vostè és un bon professional i sap que només amb eines professionals aconseguirà créixer de forma sòlida i duradora. OriGn és l'eina professional que el seu call center necessita per obtenir una imprescindible millora de la qualitat i els resultats".
"OriGn és l'evolució sostenible que necessita el seu call center; és obtenir més productivitat gràcies a una inversió més que raonable".
"Si després de conèixer OriGn vostè NO decideix que és l'eina que el seu call center necessita, alguna cosa li haurem explicat malament, perquè estem completament segurs que SÍ ho és".
"L'opció de lloguer d'OriGn li permet comptar amb l'eina professional que necessita per una inversió assequible que rendibilitzarà cada mes".
"Vostè té un call center a gestionar i nosaltres tenim OriGn, l'eina que l'ajudarà a gestionar-ho millor. L'èxit està assegurat".
"OriGn s'adapta tant a call centers grans com a petits. Des d'uns pocs agents fins a centenars d'ells. Per fer telemarketing o qualsevol altra tasca".
"Tant de bo totes les decisions fossin tan senzilles com decantar-se per OriGn per a la gestió integral i l'optimització del call center!".
"La flexibilitat d'OriGn li permet adaptar-se a les necessitats de tot tipus de call centers. El treball dels tècnics de Grupo 77 garanteix que aquesta adaptació es dugui a terme al 100% en cada cas".
"Hi ha inversions imprescindibles que no s'han de demorar. Més encara quan s'amortitzen ràpidament. OriGn per al seu call center és una d'elles".
"Un call center que ja funciona bé, com el seu, passarà a funcionar extraordinàriament bé quan incorpori OriGn".
"No sempre la millor solució és la que millor s'adapta al seu pressupost. En el cas de OriGn, això sí que és així. La solució integral per al seu call center, a l'abast del seu pressupost".
"Quan els altres es paren, és el millor moment per seguir en marxa. Doneu-li un impuls crucial al seu centre d'atenció telefònica amb la incorporació d'OriGn i l'ajuda de Grupo 77, una empresa 100% espanyola i amb 45 anys d'experiència".
"OriGn és la millor incorporació al seu call center que pot fer. L'amortitzarà abans de dominar per complet tota la seva potència".
"Optimitzar el rendiment del seu call center de telemarketing o qualsevol altra activitat comença per aprofitar l'ajuda d'OriGn i els 45 anys d'experiència de Grupo 77".
"OriGn és un programa especialitzat en la gestió de tot tipus de call centers, desenvolupat en col·laboració amb experts professionals del sector".
"El seu call center necessita l'augment de productivitat que li proporcionarà l'organització, centralització i execució del treball amb OriGn".
"Vostè és un gran professional que sabrà decidir que OriGn i Grupo 77 són la millor ajuda que pot contractar per al seu call center".
"No és el mateix parlar que fer. Grupo 77 porta 45 anys fent, i fent molt. OriGn n'és la prova més palpable".
"Un bon professional com vostè té clar que ha d'apostar per una empresa que es bolqui a ajudar-lo. Grupo 77 és aquesta empresa. OriGn, el fruit dels seus 45 anys d'experiència".
"Solucions per a call center n'hi ha moltes. Desenvolupades per una empresa amb 45 anys d'experiència, només una: OriGn".
"Treballar bé no és un caprici, és el requisit mínim perquè un centre d'atenció telefònica o contact center triomfi. Amb OriGn vostè ho aconseguirà".
"Si busca millorar els seus resultats gràcies a una inversió moderada i progressiva, OriGn és el programari que necessita el seu centre d'atenció telefònica o contact center".
"OriGn és el programari adequat per al seu call center o contact center, de telemarketing o una altra activitat, perquè és capaç d'adaptar-s'hi tant com sigui necessari".
"A Grupo 77 tenim 45 anys d'experiència desenvolupant software gràcies a la confiança dels nostres clients de tota Espanya i Hispanoamèrica. OriGn és el fruit d'aquesta experiència".
"Grupo 77 és una empresa 100% espanyola que porta 45 anys al servei d'empreses de tota Espanya i Hispanoamèrica. Què millors credencials podem presentar?".
"Vostè és un gran professional. OriGn és un gran programari per a professionals com vostè. Junts formaran el millor equip possible".
"Juntament amb OriGn, vostè obtindrà el servei d'un grup d'excel·lents professionals que entenen a la perfecció la problemàtica d'un call center".
"Extreure el màxim rendiment de l'equip humà d'un call center és una tasca complexa que OriGn i Grupo 77 l'ajudaran a emprendre amb èxit".
"OriGn accelera i millora el rendiment del seu call center perquè és un software d'optimització de trucades i contactes".
"OriGn segueix centrant-se en allò fonamental: permet que un call center produeixi més amb els mateixos o menys recursos".
"L'entorn unificat de treball que proporciona OriGn permet sumar esforços i augmentar ràpidament la productivitat".
"OriGn coordina i centralitza el treball d'agents, supervisors i directius, augmentant la productivitat i la qualitat del seu call center".
"Centralitzi tots els processos del call center amb OriGn i estalviï diners i problemes".
"En aquests temps tan canviants, OriGn aporta estabilitat a l'empresa gràcies a la seva capacitat d'adaptació".
"El mercat canvia a gran velocitat, per això resulta clau comptar amb una eina tan àgil i flexible com OriGn".
"Programes de gestió integral de call centers hi ha més d'un, però només OriGn ha estat desenvolupat per una empresa amb 45 anys d'experiència".
"OriGn és tant el lubricant com l'additiu de qualitat que qualsevol bon call center necessita per funcionar amb perfecció".
"OriGn és el software professional que permet rendibilitzar al màxim qualsevol call center".
"El software professional de gestió de trucades i contactes".
"Si el seu criteri indica que OriGn és el millor software per al seu call center, faci's cas".
"Un bon professional com vostè es mereix la millor ajuda: OriGn, el software de referència per a call centers de tot tipus".
"OriGn és el software de gestió de trucades i contactes que uneix potència, flexibilitat i amigabilitat".
"Si encara treballa amb fulls de càlcul, ja està trigant massa a passar-se a OriGn".
"Qualsevol call center és un entorn laboral molt complex. OriGn el simplifica alhora que millora els resultats i la qualitat".
"OriGn permet evitar errors humans sense deshumanitzar el treball dels agents".
"OriGn és la injecció de productivitat que la seva empresa necessita".
"Els nous usuaris d'OriGn no necessiten adaptar-se a ell, perquè és OriGn el que s'adapta a ells".
"Hi ha solucions per a call center que es converteixen en un sobrecost captiu, altres són molt limitades, mentre que OriGn és potència amb llibertat".
"OriGn és molt més que un software: Grupo 77 s'aboca al 100% amb cadascun dels seus clients".
"OriGn fuig de la filosofia low-cost. OriGn és un programari high-profit i real-value. OriGn funciona".
"L'èxit no sol arribar de la nit al dia. Una decisió clau per arribar a l'èxit sí. Contractar OriGn ho és".
"OriGn inclou tot el que necessita per al seu call center, especialment el suport de Grupo 77".
"Contractar OriGn és un pas en la bona direcció que vostè es preguntarà per què no havia donat abans".
"Un call center modern requereix més productivitat, control i professionalitat. Un call center modern requereix OriGn".
"OriGn és el que qualsevol software hauria de ser: més solucions i menys problemes".
"El software de telemàrqueting i per call centers més ajustat, tant al pressupost com a les necessitats de l'empresa moderna".
"OriGn és la millor tecnologia per al meu equip. I sense complicacions".
"OriGn fa tot el que el seu equip necessita, i ho fa de tal manera que el seu funcionament li resultarà natural".
"OriGn és no només el timó, sinó també el timoner que tota tripulació de màrqueting o vendes requereix per triomfar".
"OriGn resulta clau perquè la seva empresa aconsegueixi el més difícil: estabilitat".
"Que OriGn augmenta la productivitat vol dir que el seu equip produirà més amb els mateixos (o amb menys) agents".
"Amb OriGn, aquest any si serà el de la recuperació".
"OriGn és l'eina que necessita: la dominarà amb rapidesa i incrementarà la seva productivitat des de l'inici".
"OriGn és àgil i eficaç perquè ha estat dissenyat per i per a professionals del màrqueting i les vendes".
"OriGn és un producte que s'entén, perquè ha estat dissenyat pensant en els usuaris".
"OriGn aconsegueix que el seu personal sigui més productiu, pel que li estalvia costos de personal".
"OriGn és el fruit dels 45 anys d'experiència de Grupo 77 en el desenvolupament de software per a empreses".
"OriGn és el programari per telemàrqueting i call centers dissenyat per ajudar els agents i augmentar la seva productivitat".
"Contractar OriGn és contractar el suport de Grupo 77, una companyia que porta 45 anys dedicada a la informàtica per a empreses".
"OriGn és apte tant per a petits call centers com per a grans empreses de telemarketing".
"El funcionament d'OriGn és tan lògic com pràctic, la qual cosa no es pot dir de tots els programes informàtics".
"OriGn és més que un programa, és comptar amb el suport dels tècnics de Grupo 77, que es desviuran per la seva empresa sense escatimar esforços".
"Les matemàtiques no fallen: trucar més + reduir els temps administratius = guanyar més. OriGn ho fa possible".
"Si vostè encara treballa amb llistats i poc més, necessita amb urgència OriGn per augmentar els seus ingressos".
"OriGn permet als agents oblidar-se de les tasques administratives i centrar-se en els interlocutors".
"La flexibilitat d'OriGn és tal que el seu temps d'implantació en qualsevol empresa es redueix a unes poques hores".
"OriGn és un software sense complexos: aconsegueix que un call center produeixi més i millor; la resta són floritures".
"OriGn proporciona una sòlida base CTI i les eines necessàries per dissenyar qualsevol campanya sobre ella".
"OriGn és un programa per telemarketing, però també per televenda, i per enquestes telefòniques, i per l'atenció al client, i...".
"El Monitor L!ve d'OriGn permet veure en una sola pantalla tot el que estan fent els agents del call center".
"Els agents —de telemarketing, televenda o qualsevol altra activitat— que fan servir OriGn per primera vegada aprenen el seu funcionament en minuts".
"El programari OriGn proporciona a l'agent —de telemarketing o una altra activitat— el que necessita en cada moment i no li posa limitacions".
"OriGn defineix un estàndard tot-en-un i de ràpida implantació com a programa de telemarketing i per call centers".
"Tecnologia en espanyol i feta a Espanya per telemarketing i call-centers".
"Un call center, de telemarketing o d'una altra activitat, que desitgi productivitat i, alhora, control de despeses necessita OriGn".