Programa de telemarketing, call centers, televenda... — Preguntes freqüents

Responem preguntes sobre el software de gestió integral de call centers i  contact centers.

Preguntes freqüents (FAQ)

Com obtinc més informació sobre OriGn?

Pot descarregar-se la demostració del programa.

També pot posar-se en contacte amb nosaltres i sol·licitar el que requereixi.

Puc rebre una explicació personalitzada sobre l'aplicació d'OriGn a les nostres necessitats?

Sí, si ho desitja pot concertar una demostració on-line personal, sense cap compromís.

Aquest mètode permet que un dels nostres tècnics li ensenyi personalment el funcionament del programa totalment aplicat a les seves necessitats.

Mitjançant aquest mètode, vostè podrà veure en el seu ordinador (com si es tractés d'un televisor) la pantalla de l'ordinador del nostre tècnic, que li mostrarà en directe el funcionament del programa. Alhora vostè estarà en contacte amb el tècnic (bé sigui per telèfon o utilitzant el programa Skype, segons prefereixi), pel que podrà escoltar les seves explicacions i també consultar-li al moment aquells dubtes que li sorgeixin.

Com compro OriGn?

Un cop s'hagi posat en contacte amb nosaltres, li prepararem un pressupost que inclogui les funcionalitats d'OriGn que millor s'ajustin a les seves necessitats.

Quin és el termini de lliurament d'OriGn?

El termini de lliurament és immediat. Un cop acceptada la sol·licitud s'envia el programa per missatgeria, correu tradicional o internet.

Com instal·lo OriGn?

OriGn és autoinstal·lable, només ens haurà de trucar perquè li proporcionem la clau d'instal·lació.

Com començo a treballar amb OriGn?

Els assignarem un especialista en OriGn perquè els proporcioni la formació adequada. Aquesta formació es realitza, o bé remotament o bé de forma presencial.

Puc afegir noves funcionalitats a OriGn posteriorment a la compra?

Sí, vostè pot adquirir primer aquelles funcionalitats que li siguin imprescindible d'entrada, per després adquirir aquelles que el seu creixement o l'evolució de les seves necessitats recomanin.

Estan incloses les actualitzacions?

Sí, amb la compra del programa s'inclou un període gratuït de 12 mesos durant el qual els proporcionarem suport tècnic, assegurança i actualitzacions. I transcorregut aquest període podrà renovar aquest manteniment i així seguir al dia d'actualitzacions, novetats tecnològiques, normatives, suport, assegurança, etc.